Klachtenregeling


Bricksmania probeert te allen tijde haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je als klant niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dan kan er een klacht ontstaan. Voor de behandeling van deze klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.

Maak je klacht schriftelijk of telefonisch kenbaar. Dit kan als volgt:

Per email:
klantenservice@bricksmania.nl

Per telefoon:
06 83268674. **gebruikelijke belkosten, bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Per post:
Bricksmania
t.a.v. Afd. Klantenservice
Reigersbossenlaan 36
1974 XT IJmuiden

Vermeld bij je klacht altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en je ordernummer.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar:klantenservice@bricksmania.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Twitter